Produsele selectate trebuie să fie disponibile în stocul online.
Clientul trebuie să aleagă metoda de livrare disponibilă pentru produsele dorite. În descrierea produsului, există secțiunea de Opțiuni Livrare unde sunt prezentate variantele prin care pot fi livrate produsele: Livrabil prin serviciu de curierat.
Datele introduse la adresa de livrare și adresa de facturare trebuie să fie corecte și complete.
Plata comenzii trebuie să fie efectuată online folosind un card Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard sau plata ramburs. Comanda a cărei plată este finalizată cu succes are statusul Plata a fost autorizata și acesta este vizibil la secțiunea Comenzi din contul clientului. În cazul în care comanda are statusul Comanda a fost inregistrata in sistem înseamnă că plata nu a fost finalizată și poate fi reluată doar în primele 24 de ore de la plasare, din istoricul comenzii, de la secțiunea Informatii facturare. Comenzile nefinalizate în primele 24 de ore de la înregistrare expiră și nu mai pot fi achitate.
Pentru a oferi accesul la o piata corecta si specifica comertului cu amanuntul, Anisapharm poate restrictiona numarul de produse comandate/cumparate de un singur client. Astfel de limitari pot aparea in situatii precum, dar nelimitat la: clientul/cumparatorul comanda un numar semnificativ de produse identice si/sau plaseaza o comanda care poate fi evaluata ca fiind neserioasa (ex. cantitatea excede nevoii unui consumator mediu etc.) si/sau plaseaza mai multe comenzi pentru produse identice. Plasarea comenzilor avand comune oricare din aceste situatii conduce la anularea acestora fără nicio altă obligativitate din partea vânzătorului Anisapharm în afară de cea a restituirii sumei.
Anisapharm trimite notificări clienților pentru comenzile înregistrate pe site-ul www.wynhealth.eu, prin EMAIL (inbox/spam), cu acordul acestora.
Anisapharm și furnizorii săi nu își asumă responsabilitatea pentru greșelile de tipărire sau afișare în ceea ce privește prețurile, caracteristicile, imaginile produselor, etc. În eventualitatea în care prețul produsului sau unele caracteristici ale produsului au fost greșit introduse în bazele noastre de date sau afișate greșit, iar livrarea nu s-a efectuat încă, compania noastră își alocă dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța clientul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută.
Conținutul site-ului (texte, descrieri ale produselor, caracteristici tehnice, imagini, simboluri) a fost alcătuit în strânsă colaborare cu furnizorii produselor prezentate. Din acest motiv, Anisapharm nu își asumă responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate în magazinul nostru, acestea fiind identice cu cele puse la dispoziția noastră de către furnizorii fiecărei mărci. De asemenea, imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, iar produsele efectiv livrate pot diferi de imagini în orice mod (culoare, accesorii, aspect etc.). Anisapharm înțelege importanța informațiilor prezentate în această pagină și face eforturi permanente pentru a le păstra actualizate. Singura situație în care informațiile prezentate pot fi diferite față de cele ale produsului este aceea în care producătorul aduce modificări specificațiilor acestuia, fară a ne informa în prealabil.
Anisapharm nu poate garanta disponibilitatea în stocuri a tuturor produselor afișate. Din acest motiv, Anisapharm își asumă dreptul de a nu onora o anumită comandă în cazul în care respectivul produs dispare din oferta curentă a furnizorului. Clientul va fi notificat în intervalul timpului de procesare mediu al unei comenzi (3 zile lucrătoare) dacă din cauza indisponibilității stocului unui produs timpul de livrare se prelungește sau comanda nu poate fi onorată, situație în se va debloca suma blocată pe card pentru respectiva comanda. Orice reclamație privind calitatea produselor, livrare sau plata va fi adusă la cunoștință Anisapharm în termen legal pentru soluționarea problemei sesizate de client. Toate produsele (când este cazul) sunt însoțite de prospect/instrucțiuni de utilizare emise de producător. În cazul în care produsele nu se pot livra sau suferă defecțiuni pe parcursul livrării, clientul poate cere returnarea imediată a sumelor încasate deja de Anisapharm, dar nu și alte despăgubiri. Anisapharm condamnă încercările de fraudă și acordă tot sprijinul necesar recuperării eventualelor pierderi.
Fiind de acord cu acest document, clientul își asumă în totalitate aceste riscuri.
Valoarea maximă a obligațiilor companiei Anisapharm față de orice client în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare este valoarea sumelor încasate de Anisapharm de la acest client.