În cazul în care doriți anularea unei comenzi, trebuie să ne notificați imediat, de preferință prin telefon/e-mail e-commerce@anisapharm.ro, transmițând-ne numărul comenzii si detaliile acesteia.
Dacă comanda nu a fost încă expediată, puteți anula comanda fără costuri suplimentare. Odată cu confirmarea anulării, orice plată efectuată va fi rambursată integral.
Clientul va primi o confirmare a anulării comenzii prin e-mail. Dacă anularea este acceptată, nu se aplică nicio taxă suplimentară de anulare.
Societatea noastră poate anula o comandă dacă produsul nu este disponibil pentru orice motiv imputabil platformei sale. În acest caz, vă vom transmite o notificare, dacă este cazul, și vă vom returna orice plată efectuată.
Comenzile deja expediate nu vor fi rambursate conform OUG 34/2014 (Conform ANPC).
Dacă anularea este acceptată, nu se aplică nicio taxă suplimentară de anulare. În cazul în care comanda a fost expediată, comerciantul iși rezervă dreptul de a nu o anula.
În cazul în care anularea a fost solicitată la timp și Comerciantul a acceptat anularea comenzii, vă vom returna suma plătită în termen de până la 5 zile lucrătoare.
Societatea noastră poate anula o comandă dacă produsul nu este disponibil pentru orice motiv imputabil platformei sale. În acest caz, vă vom transmite o notificare, dacă este cazul, și vă vom returna orice plată efectuată.
Comanda efectuată de către client, poate fi anulată, fără nicio notificare prealabilă și fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
a) Neacceptarea de către banca emitentă a cardului clientului, a tranzacției, în cazul plății online;
b) Invalidarea tranzactiei de către procesatorul de carduri agreat de societatea noastră, în cazul plății online;
c) Datele furnizate de către client, pe platforma de comandă sunt incomplete și/sau incorecte.
Această politică de anulare a comenzii este supusă modificărilor periodice, iar clienții sunt încurajați să o revizuiască în mod regulat pentru a fi la curent cu eventualele actualizări.
Prin plasarea unei comenzi, clientul confirmă că a citit, înțeles și acceptat această politică de de anulare a comenzii.